FAQ

1Hoe krijg ik een klantenpas?
Er zijn twee opties. Je kunt je via onze website aanmelden voor een klantenpas en deze pas ontvang je dan bij het eerstvolgende winkelbezoek. Het is ook mogelijk om tijdens het bezoek aan FAME een medewerker te vragen naar onze klantenpas. De medewerker helpt je dan graag verder.
2Wat kan ik met een klantenpas?
Klantenpashouders ontvangen altijd het laatste nieuws en informatie over de laatste releases en beste aanbiedingen. Daarnaast ontvangen zij ook 10% korting op ons gehele muziek- en filmassortiment.
3Hoe blijf ik op de hoogte van het nieuws en de aanbiedingen?
De makkelijkste manier om op de hoogte te blijven van ons laatste nieuws, onze evenementen en onze beste aanbiedingen is door je in te schrijven voor onze wekelijkse nieuwsbrief . Zo mis je geen belangrijke informatie en acties!
4Is het mogelijk om specifieke producten te bestellen?
Soms is ons assortiment niet voldoende en hebben wij het product dat je zoekt niet op voorraad. Er kan bij vragen een mail gestuurd worden naar info@fame.nl, wij kijken dan of het product besteld kan worden. Meestal kan dit via de reguliere manier, maar mocht dat niet mogelijk zijn, kijken wij ook altijd bij onze Engelse en Amerikaanse leverancier of het artikel daar wel te bestellen is.
5Is het mogelijk om producten te reserveren?
Het is mogelijk om producten bij ons te reserveren. Houd er rekening mee dat dit tijdens actieperiodes niet kan vanwege de verwachte drukte. Daarnaast geldt voor reserveringen dat deze niet onbeperkt kunnen blijven liggen om opgehaald te worden. Bij het maken van een reservering wordt gecommuniceerd tot wanneer het product apart gehouden zal worden.
error: Content is protected !!